arvustused sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine retseptid sinine arvustused sinine

03/04/2014

Arvustus // Dr. Irena Eris / Spa Resort Hawaii Body Balm



Täna räägin teile Poola suurima kosmeetikatootja Dr. Irena Eris´e niisutavast kehapalsamist (32,02€ LINK), 
mille nimestki võib juba üht teist välja lugeda - SPA...RESORT...HAWAII... kõlab väga lõõgastavalt ja eksootiliselt... Kreem sisaldab maisi ekstrakti, mis taastab naha elastsuse ning oliivivaha, mis annab täiuslikult pehme tunde. 
Mulle meeldib, et kreem on tavapäraste tuubide-pudelite asemel pandud purki, vahelduseks tore ja see lisab veelgi rohkem erilisust. Sest eriline see kehapalsam tõesti on. See on kreemi lõhn, mis selle kasutamise nii mõnusaks teeb. Ma pakun, et nii lõhnavad kõik Hawaiil kasvavad lilled kokku. Kui satute poes selle brändi riiuli ette, siis pistke nina kindlasti sellessegi purki - mõistate kohe minu vaimustust. :) Ups, käisin ja nuusutasin Tartu Kaubamajas kreemi ja see tester vajaks seal küll hädasti välja vahetamist, minu purgis on hoopis midagi muud. :)
Palsam on ilusat heleroosat värvi ja konsistentsilt vedelamat sorti. See on hästi kerge ja sobib kindlasti kasutamiseks pigem suvel, talvel tunnen vajadust millegi niisutavama järele. See imendub kiirelt, nahk jääb siidine ning VÄGA hästi lõhnav. Aroom on üsna tugev, nii et veel mitmeid tunde heljub see värske lilleline hõng su ümber.
Kreem on tõesti väga luksuslik, seda testida oli puhas nauding. Aga... see hind... ise ma endale seda vaevalt et raatsiksin soetada, kuid ma hüppaksin kindlasti rõõmust, kui leiaksin selle purgi kingipakist. :) Usun, et selle purgi üle oleks küll IGA naine õnnelik, seda kasutades tunned end tõesti erilisena. Ma pean ütlema, et minu esimene kokkupuude Dr. Irena Eris´ega on küll väga positiivse mulje jätnud. Kui mul kunagi ehk oligi Poola kosmeetika suhtes mõningaid kahtlusi ja eelarvamusi, siis nii Lirene (mis kuulub samuti Dr. Irena Eris´ele) kui Ziaja tooted ning eriti see Hawaii keha palsam on need täiesti hajutanud. Mõnus!


Kas olete Dr. Irena Eris`e tooteid proovinud?

Tänaseks kõik, olge armsad!




No comments:

ShareThis